HTML

A magazin

Keresse az újságárusoknál!

 15_3_1.jpg

2015 ősz

Magyar sorsok a Gulágon

Előfizetek rá

Facebook

https://www.facebook.com/multkor.tortenelmi.magazin

Címkék

1. világháború (21) 10 tény (10) 19. század (2) 2. világháború (29) 20.század (157) 20. század (47) amerikai elnökök (2) anno (2) atombomba (4) augusztus 20 (2) aukció (2) bizarr (11) Budapest (2) Churchill (2) csokoládé (2) csókolódzás (2) Dél-Amerika (2) diktátorok (2) divat (2) Egyesült Államok (45) egyháztörténet (2) Egyiptom (6) építészet (7) erotika (2) Észak-Korea (2) évforduló (9) fallosz (2) felfedezések (2) film (7) Finnország (2) fogamzásgátlás (2) Forma-1 (2) fotó (4) fotók (31) fotóművészet (9) Franciaország (10) gyilkosságok (2) háború (3) hadtörténet (14) hajózás (7) halálozás (4) Hasfelmetsző (2) hidegháború (4) HItler (2) Hitler (7) Hollywood (2) holokauszt (2) igazságszolgáltatás (2) II. János Pál (2) III.Richard (2) inkák (2) Irak (2) Irán (2) Izrael (4) Japán (5) játék (2) Jeruzsálem (2) Jézus Krisztus (3) kalózok (2) kémkedés (2) Kennedy (3) Kína (4) királyok (3) királysír (2) kivégzések (4) Kolumbusz (3) kora újkor (2) Közel-Kelet (2) középkor (3) Középkor (24) kutya (2) kutyák (2) Lengyelország (2) London (3) Magyarország (6) Marilyn Monroe (3) merénylet (6) metró (2) Mikulás (2) múmia (2) művészet (2) nácik (8) Nagy-Britannia (23) Nagy Britannia (10) Napóleon (5) neandervölgyi (3) Németország (17) népirtás (2) nők (3) ókor (34) olimpia (2) orosz-japán háború (2) Oroszország (3) orvostudomány (3) őskor (8) pápaság (3) Peru (2) piramis (2) polgárháború (2) régészet (12) rejtély (4) rejtélyek (4) repülés (7) rómaiak (3) Római Birodalom (5) sör (3) sport (5) színes képek (3) Szíria (2) Szovjetunió (8) temetkezés (6) Titanic (3) tudomány (2) Tudta-e (23) újkor (63) ünnepek (4) utazás (2) Vatikán (3) Vietnam (2) világbajnokság (2) zene (5) Többi

Friss topikok

2014. február 05. editors 107 komment

10 tény az Einsatzgruppékról

ein.jpg

1. Reinhard Heydrich SS-Oberngruppenführer 1941-ben hozta létre az Einsatzgruppékat, a megszállt Szovjetunióban a Harmadik Birodalom ellenségeinek likvidálására életre hívott bevetési csoportokat.

2. Az SS-vezetés négy bevetési csoportot állított fel, melyeknek 500-1000 főből álló egységei az előrenyomuló német hadsereg nyomában haladva „tisztították” meg a front mögötti területeket.

3. Bár a bevetési csoportok eleinte csak férfiakat gyilkoltak meg, már 1941 késő nyarától bevett gyakorlatnak számított, hogy gyerekek és nők is a kivégzőosztagok elé kerültek.

4. A Szovjetunió megtámadásától, 1941 nyarától kezdve az év végéig mintegy félmillió szovjet zsidó vált a halálosztagok vérengzéseinek áldozatává.

5. A halálbrigádok tagjai nehezen bírták a fegyveres gyilkosságokkal járó lélektani nyomást, ezért 1941 végétől ún. gázteherautókat is használtak, amelyekben a belső térbe engedett kipufogógázzal ölték meg az áldozatokat.

6. Az Einsatzgruppék első számú célpontjai a zsidók voltak, de partizánok, cigányok, kommunisták, hadifoglyok és fogyatékosok is gyakran estek áldozatul a kegyetlenkedéseiknek.

7. Az Einsatzgruppék a második világháború alatt összesen mintegy 1,5-2 millió embert gyilkoltak meg.

8. A Wehrmacht alakulatai Hitler utasításainak megfelelően kötelesek voltak logisztikai segítséget nyújtani a bevetési csoportok műveleteihez.

9. Az Einsatzgruppék az utasításoknak megfelelően igyekeztek felszítani a helyi antiszemiták indulatait, hogy aztán a tömeggyilkosságokat a helyi lakosság spontán zsidóellenes pogromjának állíthassák be.

10. Az Einsatzgruppe C halálbrigádjai 1941. szeptember végén, egyik leghírhedtebb akciójuk során két nap leforgása alatt több mint 33 ezer zsidót – főként nőket, gyerekeket és időseket – lőttek bele a Kijev mellett található Babij Jar szurdokba.

20.század 2. világháború Einsatzgruppe

A bejegyzés trackback címe:

https://mult-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr305800317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyut ne keverjük bele 2014.02.06. 22:18:40

Mindig a nácik, így meg úgy, ez semmi a ruszkikhoz képest..Lenintől kezdve Sztálintól egész a KGB-ig..
Ha nem hiszed, nézd meg ezt a filmet: A szovjet sztori

elgigante70 2014.02.06. 22:48:43

@Anyut ne keverjük bele: ez semmi????? bármihez képest! te hülye vagy???? ne válaszolj, költői kérdés volt, már bizonyítottad.

buxa44 2014.02.07. 00:07:42

A németek emlékműveket állítottak fel,melynek üzenete többek közt:Hülye volt a nagyfater.Mi még mindig nem nyugodtunk bele,hogy elveszítettünk kettő darab világháborút. Nagy Magyarország mennyország.

röhögő 2014.02.07. 06:15:00

@Anyut ne keverjük bele: Pedig muszáj, mert sajnos nem foglalkozott a fogamzásgátlással, mielőtt teherbe esett veled egy majomtól.

midnight coder 2014.02.07. 06:58:17

@elgigante70: Pl. ahhoz képest, hogy Lenin elvtárs amikor épp nem labdát adott vissza a gyerekeknek, mintegy kétmillió orosz muzsikot ítélt szándékosan éhhalálra. Az ok: szerették a cár atyuskát, és katolikusok voltak. Anno a SZU-ban eleinte felszabadítóként fogadták a nácikat a helyiek, más kérdés hogy csöbörből vödörbe kerültek. Amúgy a zsidóknak is mázlijuk volt, hogy Sztálin elvtárs idejében elhalálozott.

midnight coder 2014.02.07. 06:59:34

@buxa44: Semmi gond ezzel, attól eltekintve, hogy ilyen emlékművek az oroszoknál nincsenek, pedig ott is kellene. És nálunk is, és nem csak a nyilasok, de a kommunisták miatt is.

saladin 2014.02.07. 07:47:15

A 10. ponthoz csak annyit, hogy 45' február 13-án Drezda terrorbombázásakor több mint 250.000 ember halt meg kb. 4 óra alatt. Mindezt csak azért, hogy lelassítsák a vörös hadsereg előrenyomulását, és a szövetségesek érjenek előbb Berlinbe.

Nagykevély 2014.02.07. 08:11:28

z "Einsatzgruppék az utasításoknak megfelelően igyekeztek felszítani a helyi antiszemiták indulatait, hogy aztán a tömeggyilkosságokat a helyi lakosság spontán zsidóellenes pogromjának állíthassák be."
Nem kellett annyira felszítani, a káderek és a tömeggyilkos NKVD-sek jókora része zsidó volt.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 08:22:31

Az a szép, hogy valaki bedob egy ilyen 1.5-2 milliós számot. Aztán majd jönnek a holokausztból élők és beperlik sok millióra, hogy keveset mondott.

Azt a kifejezést nem értem, hogy "partizánok... is gyakran estek áldozatul a kegyetlenkedéseiknek". Hogyhogy áldozatul? A partizán ma terroristának hívják nyugaton. Az ilyen nem áldozat, hanem célpont, amit 2000 kilométerről egy joystick-et kezelő, lúdtalpas, szemüveges amerikai őrvezető "semlegesít" egy drónról indított több tízezer dolláros rakétával.
Értem én, hogy a közvetlen közelről való fejbe lövés megrázóbb, mint képernyőn folyó videojáték háborúban esküvői meneteket kivégezni, de azért ne mondjuk már, hogy a partizán áldozat. Fegyvert fogott, civil ruhában harcolt, tehát kivégezhető, nem hadifogoly.

Amúgy szovjet területen tényleg felszabadítóként ünnepelték a németeket. Nagyon toborozni sem kellett az ukránok, kozákok, tatárok, balti népek között, annyit szenvedtek a szovjet népirtásoktól.

A politikai komisszárok, kommunista vezetők kivégzése sem meglepő, a mai fegyveres konfliktusokban is likvidálják az ellenség agytrösztjeit, irányítóit (pl. iszlamista imámokat).

Azt kell mondanom, hogy ilyen a háború, lehet ez ellen kapálózni, de a második világháború előtt és után is voltak hasonlóan véres módszerekkel vívott konfliktusok, valamiért mégis ez a világháború még mindig a viszonyítási pont és kötelező mantra egyeseknek.

Kína japán megszállása, a vietnami háború, a vörös khmer rémtettei sem voltak gyerekjátékok, de a média szerint az nem fontos. Vajon miért? Miért még mindig a 2. vh? Miért kötelező a licitálás?
Kinek az érdeke? Mert hiszen az emberiség nem tanult belőle, csak egy célt szolgál, a zsidók célját, a bűntudatkeltést, a kárpótlások meg-megújuló követelését. Biznisz ez már, ahogy Kertész Imre is megmondta.

plephyl 2014.02.07. 08:35:32

épp akartam írni az index szerkesztőségnek, hogy ma még nem került ki index címlapra holo cikk, ami teljességgel elfogadhatatlna lett volna, és flevetette volna az antiszemitizmus gyanúját (elhallgatás).
köszönjük a hiánypótlást.
várjuk a holnapi holo témát.

plephyl 2014.02.07. 08:40:07

a 6. pontban túl van hangsúlyozva a nemzsidó áldozatok fontossága. kit érdekel, hogy 6-700 ezer nemzsidó is áldozatul esett?
azt hiszem, mindannyian tudjuk, hogy kik a legnagyobb és legfontosabb áldozatok.
a jövőben kerülni kellene az ilyen aránytévesztéseket, amik során a zsidó veszteségek súlyossága relativizálható!

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 08:43:57

@Nagykevély: ez is igaz, én is meglepődtem, amikor megtudtam, hogy Ukrajnában, Lengyelországban, a balti államokban mekkora volt az antiszemitizmus már a németek bevonulása előtt is
nem véletlenül
Lengyelországot le akarták rohanni a zsidók által vezetett bolsevik hadseregek már közvetlenül az 1. vh után, ezt csak a lengyelek hősies küzdelme tudta megakadályozni és a bolsikat nagyon elverték.
Ukrajnában és a Baltikumban hírhedtek lettek a zsidók, mint a szovjet rendszer kiszolgálói minden szinten. CSEKA, NKVD vezetői, gyilkosai közt is meg a politikai komisszárok közt is.
Meg már a cári Oroszországban is voltak pogromok ellenük, szóval nem a németek voltak az okai a Szovjetunióban meglévő antiszemitizmusnak.

pali923 2014.02.07. 08:51:13

A második világháborúban meghalt vagy 60millió ember, egyedül a SZU-ban úgy húszmillió. Ezért a németek erősen okolhatók. Nem csak a nagyfater, nem ő öldöste az embereket - nem csak az oroszokat és zsidókat, hanem minden más nációt.
Sztálin alatt egyes számítások szerint a kivégzések során, a gulágokban, a szervezett éhínségek során akár 30millió is áldozatul eshetett. Tegyük hozzá azokat, akiknek az életét tette "csak" tönkre, meg tegyük hozzá a kelet-európai csatlós országokban ugyanezeket az áldozatokat.

Fel lehet tenni a kérdést, hogy melyik volt nagyobb bűn? Össze lehet hasonlítani xmillió áldozatot ymillióval?
Aki ezt a kérdést így teszi fel, az hülye. Akinek csak az egyik fáj, az is hülye.

Ez a cikk a németekről szól, ez is s címe. Tessék írni másikat az oroszok, kínaiak, zsidók, magyarok, szerbek, horvátok, ruandaiak stb. rémtetteiről, az is igaz lesz, ha az igazságot írjuk bele. Téma sajnos van bőven, nem is kell messze menni. Aztán majd ott lehet hiányolni, hogy a németekről meg miért nem beszélünk?

Bafana 2014.02.07. 08:56:15

@pali923: Úgy érzem, az egész történelem szemlélet arra tart, hogy nem is volt VH., nem írtották a lengyeleket, senki nem szenvedett, halottak is alig voltak. Csak zsidó áldozatok. Az egész háború arról szólt, hogy őket hogyan, kik, mennyit és miért ölték.

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2014.02.07. 09:00:04

@plephyl: te ostoba fasz, mi koze ennek a Blognak az indexhez? vedd ki a fejed a seggedbol mar... nem kivanom neked, hogy egesz csaladodat irtsak ki, aztan az ilyen hozzad hasonlo faszkalapok mondogassak, hogy "ez mar milyen unalmas!", hanem csak azt kivanom, hogy legyel kiszolgaltatott par percig, es ne segitsen rajtad senki, te genetikai hulladek

csedársajt 2014.02.07. 09:00:33

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Roppant hülye vagy. Egyetlen háborúban soha senki nem tette még azt meg, mint a németek a zsidók ellen, főleg nem magukat civilizáltnak tartó európai nemzet.

Itt nem drónról partizánról meg terrorista agyalgásról van szó, hanem arról, hogy valakit CSAK a vallása alapján kihajtanak a faluszélre családostól, majd csecsemőtől az agastyánon át a nőkkel és gyerekekkel bezárólag, egyenként, módszeresen, egymás szeme láttára agyonlövöldözik.

Ha nem fogod fel, ez miért nem háborús cselekedet, terror elleni harc, drón vagy bombázás, hanem az egyik legalávalóbb legembertelenebb borzalom, amire európa újkori történetében sor került, akkor vagy nagyon sötét vagy, vagy csak simán szellemi utódja azoknak, akik ezt elrendelték, kivitelezték, segítettek végrehajtani, stb.

Jelzem, azért ők is megkapták bőven a "jutalmat", németországbol az egész őrület végén egy porig égett romhalmaz maradt, amíg az európában addig soha be nem avatkozó egyesült államok gyakorlatilag a világ ura, és a fokozatosan létrehozott uj globális civilizáció vezető hatalmi központja lett.

pali923 2014.02.07. 09:08:46

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Az első bekezdésben meg is magyaráztad, miért volt annyi zsidó a komcsik között. A zsidóellenesség nem a SZU-ra volt jellemző, hanem már évszázadok óta megvolt az oroszok között. Ráadásul ott nem jött el az a polgárosodás, meg liberalizmus, ami a 19. században a zsidóknak lehetővé tette, hogy egyenrangú állampolgárok lehessenek. A szervezett pogromok, ahol bárki gyilkolhatta őket büntetlenül, elég gyakoriak voltak a cári Oroszországban is. Ezért látták sokan a komcsi hatalomátvétel után azt, hogy állami emberként felemelkedhetnek, és igazuk is volt. Azt sem szabad elfelejteni, hogy a komcsi ideológia az internacionalizmust vallotta,vagyis azt, hogy nem számít, milyen nemzetből jöttél, egyenlők vagyunk. Persze, hogy melléjük álltak.

pali923 2014.02.07. 09:10:53

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
"Amúgy szovjet területen tényleg felszabadítóként ünnepelték a németeket. Nagyon toborozni sem kellett az ukránok, kozákok, tatárok, balti népek között, annyit szenvedtek a szovjet népirtásoktól."
Azért ez elég erős túlzás. Addig ünnepelték felszabadítóként, míg elő nem vették a fegyvereket a németek ellenük is. Hitler nem válogatott a szlávok között, a fajelmélet szerint az mind aljanép. Valóban szerveztek ukrán egységeket a németek maguk mellé, de ez inkább propaganda volt.

Nagykevély 2014.02.07. 09:11:04

@csedársajt:
"Egyetlen háborúban soha senki nem tette még azt meg, mint a németek a zsidók ellen, főleg nem magukat civilizáltnak tartó európai nemzet."
Drezdában és Hirosimában és tucatnyi német és japán nagyvárosban is a népirtás volt a cél, nem katonai vagy gazdasági célokat támadtak, hanem hideg fejjel és előre kitervelten öltek nőt és gyereket az angolszász terrorbombázók úgyhogy fejezd be a hazudozást.
Annyi a különbség, hogy Hitler elvesztette a háborút.

Nagykevély 2014.02.07. 09:12:53

@pali923:
Így is egymillió egykori szovjet állampolgár harcolt a németek oldalán.

pali923 2014.02.07. 09:14:22

@Bafana: Lehet, hogy nem ugyanazokat olvassuk. Én inkább azt látom, hogy már lehet olvasgatni minden nép rémtetteiről. Előjöttek információk az oroszok és a magyar nők "viszonyáról", a kegyetlenkedéseikről, a magyarok oroszok elleni rémtetteiről, hogy hányan haltak meg valójában Auschwitzban, meg hasonlók. Nem csak egy helyen kell olvasni :)

butyko 2014.02.07. 09:14:35

@saladin: Az indok nem igaz. Előre eldöntött határozat volt ,hogy az amerikaiak megállnak az Elbánál és Berlin elfoglalása a szovjetek "dolga".

pali923 2014.02.07. 09:21:00

@Nagykevély: Azért az angolok, de még az oroszok sem vitték gázkamrákba a megszállt területeken még az elfogott német katonákat sem, nem hogy a civileket, sőt, nem válogatták ki, hogy x népet kiirtjuk, mondjuk csak a hajuk színe miatt.
Hitler csak az angol hadiüzemeket, meg a laktanyákat bombázta? a bombázások célja a hátország megfélemlítése, meggyengítése, az áldozatoknak nyújtandó segítség kikényszerítése, az erőforrások felemésztése volt a stratégiai célpontok bombázása mellett.
Ezt minden fél csinálta, és a bombák nem válogattak a népek között. A német haláltáborok viszont igen.

Nagykevély 2014.02.07. 09:25:33

@pali923:
Sztálinnak Kolimán nem volt szüksége gázkamrára, elvégezte a hideg és az éhezés, Churchill pedig ragaszkodott hozzá, hogy a sűrűn lakott munkásnegyedeket bombázzák. A partizánok történetesen etnikai alapú népirtást hajtottak végre a Délvidéken az Einsatzgrupékhoz hasonló módszerekkel.
Mindezek persze Hitler "érdemeiből" semmit sem vonnak le, de koránt sem jó és a gonosz harcáról van szó.

tjunior 2014.02.07. 09:27:29

@midnight coder: Mindenképpen érdekelne, hogy ez miben menti fel bármi is alól az Eisatzgruppeket?

Tóth Ágas 2014.02.07. 09:29:51

@csedársajt: évezredek óta irtják egymást az emberek etnikai és/vagy vallási alapon (persze alapvetően az erőforrásokért folyik a harc, de ez két tipikus szervezőelv.)
sajnos a II. vh előtt és után is volt több népirtás, csak azokról kevesebb szó esik. koncentrációs tábort pedig először a civilizált angolok csináltak Dél-Afrikában, a név is innen ered.

tjunior 2014.02.07. 09:31:02

@saladin: tőled is megkérdem, az egyik háborús büntet felmenti a másikat? vagy hogy? Mert akkor ezzel a logikával a ruszkik is védekezhetnek azzal, hogy oké tömeges erőszakoltunk meg nőket, de bocsi nem mi kezdtük...
Amúgy Drezdát nem azért bombázták le, hogy ezzel lassítsák az oroszokat, hanem mert Churchill demonstrálni akarta a szövetséges légierő fölényét az oroszoknak.

belekotty 2014.02.07. 09:32:08

@Nagykevély: Tévedsz. Drezdában a németek térdre kényszerítése volt a cél és egy úgy bombázás kipróbálása. Hirosima dettó. Mindkettő terror volt a polgári lakosság ellen, háborús bűn. De egyikben sem a saját népük elleni, vallás szerinti megkülönböztetés alapján volt a gyilkosság.

Nagykevély 2014.02.07. 09:36:36

@belekotty:
Értem, magasabb rendű, stratégiai szempontok alapján dobtak foszforbombát kisgyerekekre, nem a faji megkülönböztetés okán.
Mindjárt más.

belekotty 2014.02.07. 09:38:37

Mellesleg nem olyan régen volt poszt az index címlapon, az oroszok magyar nők ellen elkövetett erőszakjairól.

magyarinfo.blog.hu/2014/01/27/megszolaltatott_felhangok

belekotty 2014.02.07. 09:40:26

@Nagykevély: Igen. Egészen más egy másik nemzet polgárai elleni háborús bűntett, háborús cselekmény alatt, mint a saját nemzet polgárainak vallás szerinti szisztematikus irtása. Kicsit hiányos a szocializációd ha nem érted.

mojoking77 2014.02.07. 09:40:33

@Nagykevély: Eros felreertes, vagy inkabb felremagyarazas. Az NKVD soraiba semmivel nem kerult tobb zsido, mint barhova mashova a Voros Hadsereg soraiba. Az altalad emlitett propaganda egyike a tipikus buta szelsojobb propagandanak..
Az Einsatzgruppekrol egy ket teny:
- Az atlag korosztaly valahol 19-22 ev kozt volt.
-A gruppek tagajinak a szolgalati ideje hivatalosan nem lehetett tobb fel evenel
-Rengeteg fiatal csatlakozott onkent az elsonek megszallt felszabaditott teruletekrol.
-Nagyon kevesen lettek tenylegesen felolssegre vonva a haboru utan.

Van egy erdekes konyv errol, a Joakaratuak Jonathan Littel-tol.
Mindazoknak, akik olvastaka Mestersegem a halalt, es meg tetszett is, plusz van gyomruk (es nem feltetlenul a haborus "borzalmakhoz"), erdekes alkotas...

Nagykevély 2014.02.07. 09:45:08

@belekotty:

Nem, egészen más a zsidók ellen elkövetett bűncselekmények megítélése mint a többi nép elleni, inkább erről van szó.
De nincs ebben semmi csodálnivaló a New York-i ügyvédek hetven százaléka nem ukrán vagy kínai.

♔batyu♔ 2014.02.07. 09:48:00

Ez nulla Sztálinékhoz képest.

belekotty 2014.02.07. 09:49:48

@Nagykevély: Akkor mondjál olyat a modern korban - nem a vallásháborúk idejéből - ahol valamely nemzet saját polgárait, tervszerűen, szisztematikusan, tudományos szervezettséggel irtotta vallási alapon.

Nagykevély 2014.02.07. 09:58:15

@belekotty:
Ne hülyéskedj már, ez már egy kicsit a "keresem azt az ötvenes, sármos színészt, aki Darvas Iván" szövegű kabaréra emlékeztet.

♔batyu♔ 2014.02.07. 10:05:37

Lehet, hogy rövidesen kötelező lesz?

"Az izraeli nagykövet szerint nem a politikusok, a zsidók, hanem "a magyar nép" megjelenése fontos a "holokauszt" 70. évfordulója alkalmából rendezendő eseményeken."

Tömegeket akarnak látni, nem ugyanazt a 30 orcát. Amúgy azt nem értem, ha itt több százezer zsidó van, hol van a tömeg.

Ha pedig csak pár tízezer, minek ez a kurva nagy hiszti és a sok elköltött milliárd?

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 10:22:14

@pali923: " Ezért látták sokan a komcsi hatalomátvétel után azt, hogy állami emberként felemelkedhetnek, és igazuk is volt." - tehát ha egy ideig valakinek szar, akkor ha hatalom kerül a kezébe, akkor jog van állattá válni
tehát a zsidó komisszárok, CSEKA, NKVD és egyéb véglények végül is teljesen jó arcok, azt tették, amit kellett
értem, ma is tanultam valamit :)

az ukránok amúgy nem csak díszből voltak német egyenruhában, elég hatékonyan nyomták a partizánvadászatot és a zsidók irtását, koncentrációs táborok őrzését, lengyel varsói felkelés vérbe fojtását
azért is harcoltak lelkesen, mert ha a németek veszítenek, akkor nekik Sztálin kezében sokkal rosszabb sorsuk lehetett, mint a német foglyoknak
lett is

@csedársajt: roppant faszarcú vagy
látszik, hogy nem tanultál történelmet, a népirtás nem német találmány, vallási, faji alapon sem a németek kezdték
méretében a technika fejlődése a 2. vh-ra tette lehetővé ilyen precizitással és hatékonysággal, de már korábban is egész országokat tüntettek el a föld színéről a győztesek
polgári lakosságot beleértve
harmincéves háború
asszírok is jók voltak mindig élve nyúzásban és emberi bőrök városfalon körbeaggatásában, levágott faszokkal és fejekkel legózásban

az sem igaz, hogy a legembertelenebb borzalom, de ez már csak retorikai kérdés
nyilván a média addigra érte el azt a fejlettséget, hogy utána mindenkinek az arcába lehet tolni a holokausztot még 70-80-100 évvel azután is, hogy megtörtént
a harmincéves háborúról nem készültek fotók, pedig ott is vallási alapon ment az öldöklés, teljes városokat húztak karóba és erőszakoltak meg
csak éppen a zsidó kézben lévő amerikai média ezt a holokauszt dolgot tartja fő témájának
megtörtént, pont annyi volt az áldozat, amit a szakértők állítanak, nem vitatom, hogy is tehetném, hiszen börtönbe kerülnék, ha vitatnám :)
hiszen szabadság van! :P

inkvisitor 2014.02.07. 10:33:35

@belekotty: Lássuk csak:
Ruanda: Hutu vs Tuszi
Közép-Afrikai Köztársaság: Keresztény vs Iszlám
Izrael: Palesztin terroristák vs Zsidó telepesek
Irán: Aki megkeresztelkedik, az kapásból mehet több évre börtönbe.
Kambodzsa: Vörös Khmerek rémuralma
Kína: Mao kulturális forradalma
Észak Korea: bárki, aki nem a rendszer szolgálója
Kellenek még egyéb plédák?

inkvisitor 2014.02.07. 10:39:04

+1: USA,Kanada, Ausztrália: Őslakosok és kultúrájuk szisztematikus megsemmisítése

mojoking77 2014.02.07. 10:39:25

@inkvisitor: "Irán: Aki megkeresztelkedik, az kapásból mehet több évre börtönbe."
Azert lehet nem kellene minden veretes faszsagot elhinni, amit a bulvarmedia sulykol... :)

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 10:40:25

@Bafana: hát igen, ez a szemlélet roppant kirekesztő és szégyentelenül kisebbíti a nem zsidó áldozatokra irányuló figyelmet
de ugye egy lengyel, német, kínai, magyar nemzetiségű áldozat nem érdemel figyelmet
az egész világnak korra, nemre, vallásra való tekintet nélkül a zsidókat kell sajnálnia
ha netalán a saját népedet sajnálod, gyászolod, akkor náci vagy
így van ez

amúgy a 19. században Napoleon bukása után még évtizedekig nyomták a Napoleon elleni kampányokat, meg letartóztatták azt is, akinél egy Napoleon kép volt, akkoriban a kis korzikai volt az akkori abszolutista uralkodók mumusa
ma meg az osztrák Hitler bácsi a nyugati világ mumusa, akivel lehet riogatni évtizedekig a gyerekeket, felnőtteket
közben relevanciája nulla ma már, de hát fenn kell tartani a félelmet, hogy lehessen fejni a német cégeket századjára is, meg ugye politikai tőkének sem utolsó, ha rásüthetjük ellenfelünkre, hogy "NÁCI!"
érvek se kellenek, csak benyögni, hogy a vitapartner, politikai ellenfél náci és már nyertél is
tiszta ügy

ezért is tartom totál invalidnak és nevetségesnek az egész nácizást
az egész csak egy mesterségesen fenntartott jelenség és a leginkább azok érdekeltek a fenntartásában, akiknek Jeruzsálem a szent városa

ja, ahol élek, ott leszarják a holokausztot
egyszerűen volt jó pár sokkal durvább és nagyobb népirtás a történelmükben
Ja, ez Ázsia, nem Európa. A zsidókról annyit tudnak, hogy pénzéhes emberek, akik uralják a világot és akiktől el lehet tanulni a pénzcsinálás fortélyait. A kínaiak ilyen praktikusan gondolkoznak a zsidókról, semmi holokausztos gyász, meg szemforgatás.
a zsidó média csak a nyugati világban hat, arab, hindu, kelet-ázsiai kultúrkörökben totál nem lehet építeni a keresztény eredetű önmarcangolásra (és igen, az ateisták, akik keresztény kultúrkörben nőttek fel szintúgy ezeket a keresztény elveket vallják, csak nem tudnak róla, illetve annyira beleivódott a jogrendszerbe, kulturális életbe, hogy nem is fogják fel, hogy mi az eredetük)
mert ne feledjük, csak a keresztény önmaga ellensége (fordítsd oda a másik orcádat is), más vallás vagy nem keresztény országból való ateista nem ilyen bamba
nem véletlenül találta ki a kereszténységet egy zsidó rabbi (Jézus) a nem zsidó emberek számára
rabszolgavallás
ja, a zsidó vallásban a szabály a szemet szemért... ők sem követik a keresztényi szemforgatást

pali923 2014.02.07. 10:47:10

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: a zsidó nkvd-sek
Még gondolkodtam is, hogy odaírom a végére: én az ő motivációjukról írok, nem arról, hogy megértem a rémtetteiket. De bíztam benne, hogy nem lesz félreérthető. Ezek szerint az volt, talán így világosabb.
Ez csak kb. annyit jelent, mint hogy a legszegényebb, legkiszolgáltatottabb emberek szívesen beállnak mondjuk verőlegénynek valahova, mert nekik az is felemelkedés, meg a hatalom, a nagyság jele. Ez pszichológiailag érthető indok, de ettől még lehetnek gazemberek.

gabcigirl 2014.02.07. 10:49:48

Boros Péternek viszont fogalma nincs semmiről. Abból, amit az ATV-n ámokfutott a teljesen debil megszállási emlékmű kapcsán, legalábbis ez derül ki.

Ébresztő! A magyarok szövetségesek voltak az aljadék 2. világháborúban, nem holmi szegény, szerencsétlen, elnyomott kis társaság, az a helyzet.

randomuser1 2014.02.07. 10:55:01

monnyuk elég sok történész újabban elég nagy magabiztossággal állítja, a nemzeti és nemzetközi szocialista ideológia közt csupán egy, de feloldhatatlan ellentét van, ami a második világháború történetét hepiendéé változtatta, nevezetesen módszertani, az új embertípus kitenyésztéséhez faji vagy szociális alapon köll-e előkészíteni a populációt(filozófiában jártas trollok kedvéért, v.ö. jézus tan).
az ukránoknak történelmi szerepük volt, sztálin először végrehajtotta rajtuk a szociális népirtást aztán a németek, élve a helyzet adta előnyükkel, megcsinálták a fajit.
nem is értem, a pozitív eredményt látván miért nem tudtak az érdekelt felek leülni és ratatifikálni a keretegyezményüket majd nagy egyetértésben lenyomni a francba a világot ahogy azt az elején olyan flottul ekezdték a lengyelekkel.
biztos van abban valami, h a szovjet vezérkar tele volt zsidókkal, sztálin papa nem véletlen volt paranoiás az orvosaival kapcsolatban, ezek tényleg tönkreteszik a világot.
és most már nincs remény, talán az űrgyíkok, ha igaz az elmélet.....

mojoking77 2014.02.07. 10:58:03

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Cserebe azert kerdezz mar ra legyszives a Japanokra a szenzaciosan liberalis, es megbocsato kinaiaknal, legy olyan jo.
Rogton megtapasztalod, hogy megsem annyira jofejek azok a kis sarga izek ott korulotted.
Rem relevans, es lathatoan okoskodo hozzaszolas, egy csoppet egy iranybol megvilagitva a dolgok valodi termeszetet...

♔batyu♔ 2014.02.07. 10:59:17

@gabcigirl: Tévedsz. A magyarok éppúgy nem voltak szövetségesei Berlinnek, ahogy később Moszkvának sem. Legfeljebb a kormányok.

Azt az aljadék világháborút pedig szerinted kik finanszírozták? Szerinted Hitler a Rochildok pénze nélkül mi lehetett volna?

Ja, hogy azok csak a Rochild-ok voltak. Persze, ahogy ez esetben sem a magyarok, hanem a kormány németbarát fele.

Bafana 2014.02.07. 11:14:06

@pali923: Ebben igazad van, csak az arányok. Ha kinyit az ember egy könyvet (linket) minimum a harmadik oldalon találkozik az un. holokauszttal. Mintha a VH.nak valami központi témája lett volna.

randomuser1 2014.02.07. 11:14:35

@♔batyu♔: a kruppék hibája az egész, kértek volna direktbe a rócsildoktól egy kis alamizsnát, minek kellett ezt a sokéves világméretű transzfert összebolondítani :)

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2014.02.07. 11:16:32

nem magukat civilizáltnak tartó európai nemzet."
Drezdában és Hirosimában és tucatnyi német és japán nagyvárosban is a népirtás volt a cél, nem katonai vagy gazdasági célokat támadtak,

...aki ennyire hülye, az plíz, ne szóljon hozzá, mert fárasztóbb mint a magyar fociválogatott.

♔batyu♔ 2014.02.07. 11:18:02

@Emmanuel Goldstein: Gondolom, Rócsildék úgy lehettek vele mint most az IMF-ben.

Végre rászorul valaki a mi kölcsönünkre. Hitler ráadásul nem csak dumált, költötte is a pénzt.

♔batyu♔ 2014.02.07. 11:20:59

@Hiryu 2,0: Miért hülye? Mindkét esetben az aránytalan mértékű terror volt a cél, azért, hogy a másik fél a lehető leghamarabb elálljon a háború további folytatásától, ami nyilván még nagyobb áldozattal jár.

Ez tény, függetlenül attól, ki hogyan ítéli meg.

randomuser1 2014.02.07. 11:26:39

@♔batyu♔: pedig milyen szépen tufott szónokolni, öröm nézni. kár, h nem értem, nagyon fura juddist beszél.

inkvisitor 2014.02.07. 11:26:40

A képet azért néhány dolog árnyalta.
Az I. VH-t lezáró békeszerződések nagyon rosszak voltak, egyértelműen megágyaztak a II. VH-nak az angolok és a franciák kapzsisága miatt. Egyik sem akarta, hogy Németo. ismét talpra álljon, és rivális lehessen, viszont az elnyomó taktika hatalmas bázist adott a szélsőséges politikai erőknek. A 1930-as évek gazdasági világválsága fellazította a gazdasági nyomást, ugyanakkor hatalomra juttatta Hitlert, aki egyrészt talpra állította a Német gazdaságot az állami megrendelésekkel, amik jórészt hitelből lettek finanszírozva, másrészt az általa képviselt politikai irányvonal a Sztálin, az új mumus természetes ellenségévé tette az I. VH győzteseinek szemében. Ezért politikailag elfogadhatóvá vált az angol és franciák szemében, de közben a folyamatosan emelkedő államadósság kezdett egyre nagyobb terhet jelenteni. Ha a náci Németo. nem kezdi el a háborút, akkor záros határidőn belül csődbe megy, ezért is voltak a nagy fosztogatások az első évben, hogy rendezzék a hiteleiket. A magyarok pedig bárki mellett kiálltak volna, aki biztosítja az igazságtalan trianon revízióját, úgyhogy a magyar társadalom igenis szövetségesnek tekintette a két bécsi döntéssel "igazságot" szolgáltató németeket.

Nagykevély 2014.02.07. 11:34:01

@Hiryu 2,0:

Ez után az antré után izgatottan várom érveidet.

inkvisitor 2014.02.07. 11:34:59

És még egy, a képet tovább árnyaló tényező. Hitler barbárságnak tekintette a polgári lakosságot támadó szőnyegbombázókat, ezért többször is tárgyalt Churchillel és a franciákkal az ilyen célú gépek mellőzéséről. A "liberális" nagyhatalmak viszont nem is akartak ilyenbe belemenni, vagyis a polgári lakosság gyilkolását már akkor is legitimnek tekintették. Viszont a Németek nem építettek a háború kezdetéig szőnyegbombázókat, csak katonai célok támadására alkalmas zuhanóbombázókat. London sokat emlegetett bombázása is úgy kezdődött, az angolok tudatosan dobták áldozatul a várost, hogy legyen idejük kijavítani a taktikai gépekkel szétszedett reptereket és radarhálózatot. Egy német kötelék eltévedt a rossz időben (a radarok és műholdas navigáció előtt vagyunk) és megszórta london külvárosát. Erre Churchill parancsba adta valamelyik német város szőnyegbombázását arra számítva jogosan, hogy erre Hitlernek elszáll az agya és bosszút akar állni. London bombázása pedig lekötötte annyira a komoly szőnyegbombázókat nélkülöző Luftwaffe-t, hogy a RAF helyre tudta állítani a légvédelmi hálózatot és utána elég veszteséget okozzon a náciknak, hogy feladják Anglia támadását.

KollárGy 2014.02.07. 11:54:26

A nácizmus jó esély volt a középszernek, hogy minden tehetség, szorgalom nélkül, kizárólag születési jogon elégtételt vegyen, "előre léphessen" vagy csak prédálhasson. Sajnos széles tömegeket mételyezett meg " a nagy lehetőség". A kijózanodás után két út van : 1. A felelősség felnőtt módon való vállalása. 2. A felelősség áthárítása és ujjal való mutogatás az asszírokra. Az utóbbi ugyanoda fog vezetni mint a nácizmus

drrodopszin 2014.02.07. 12:01:41

@csedársajt: Csőlátás. Súlyos csőlátás. Gratulálok, hogy a szélsőjobb szekeréd tolod vele!
Nem vagyok történész, de ezekre még én is emlékszem:

Szíria, Irak, Mali: iszlamisták/kormányerők vallási alapon (név alapján pl. "Szunnita neve volt") teljes családokat irtanak ki (BBC, Human Rights Watch stb.), nőket és lányokat erőszakolnak meg, gyerekeket kínoznak halálra. Nemrég volt valami több ezer áldozatról fotó(!), ami a szíriai kormányerőktől csempésztek ki.

Kambodzsa: a vörös khmerek mindenkit irtottak, de többek között a vietnami származásúakat, aztán később azokat, akik vietnamira hasonlítottak, az értelmiségieket, aztán azokat, akik értelmiségire hasonlítanak.

Tatárjárás megvolt? Buda visszafoglalása, amikor a gyerekeket a nők felvágott hasába tömték vissza és belökték őket a Dunába?

Mindenki ostoba, csőlátású csótány, aki nem érti, hogy a háborúk nem országok, hanem ilyen-olyan ruhákba öltöztetett civilek, kollaboránsok és pszichopata, szörnyeteg döntéshozók közt zajlik. Nem érdekel, hogy ki milyen származású, egy szám kell csak: hány civil szenvedett?

És végül: mi lesz ezeknek a cikkeknek a hatása? Ha csak a németek és magyarok voltak szörnyeteg - nem volna egyszerűbb kiirtani őket? És akkor ugyanott vagyunk csak X-et kicseréltük Y-ra és újabb totális ártatlanokat gyilkoltak meg teljes faszságok miatt.

♔batyu♔ 2014.02.07. 12:04:44

@KollárGy: A kommunizmus dettó.

A szembenézés helyett ott tartunk, hogy ma ők mondják meg kik a demokraták.

Kik támogatásával tudják ezt megtenni?

inkvisitor 2014.02.07. 12:16:21

Etnikai tisztogatás közelben:
Románia, Ceaucesku, Erdély magyartalanítása
Jugoszlávia: Kölcsönös Szerb-horvát takarítások, a nők elfogása és addig erőszakolása amíg meg nem fogan. természetesen a másik nemzetből

kissiú 2014.02.07. 12:22:45

@♔batyu♔: "A kommunizmus dettó.
A szembenézés helyett ott tartunk, hogy ma ők mondják meg kik a demokraták.
Kik támogatásával tudják ezt megtenni?"

A választópolgárok 52.7%-nak a támogatásával.

Gazz 2014.02.07. 12:26:26

@saladin: Belegondoltál, hogy miért is lassította volna le le a ruszkikat egy útjukba eső város mások általi porrá bombázása?

Alick 2014.02.07. 12:46:09

@csedársajt: "Egyetlen háborúban soha senki nem tette még azt meg, mint a németek a zsidók ellen"

Sajnos számtalanszor megtették előtte és utána is (pl. Ószövetség, Számok Könyve 31: Mózes felelősségre vonja a népét a nem eléggé hatékony népirtás miatt), legfeljebb régen kevésbé iparosított eszközökkel.

inkvisitor 2014.02.07. 12:51:20

@Alick: Spanyolország a mórok kiűzése után? Elég komoly zsidóirtás folyt akkoriban. Utána a középkorban főleg azért zargatták őket az uralkodók, mert általában ők voltak a fő hitelezőik, és nem mindig akartak törleszteni.
De elmondható volt, hogy minden komolyabb hódítást, ami más kultúrkörű népnél folyt erőteljes tisztogatás kísért.
É-Franciaországban is a viking portyázások idején szaporodtak meg a szőke franciák.
Vagy aztékok, inkák? A mai középamerikai államok indiánpolitikája? Mind ugyanarról szól.

♔batyu♔ 2014.02.07. 13:05:34

@inkvisitor: Ugyancsak Spanyolország inkvizició. Aki elindította, egy zsidóságát eltitkoló zsidó.

inkvisitor 2014.02.07. 13:12:11

@♔batyu♔: Kikeresztelkedett zsidó vagy csak zsidóságát titkoló?
Mert a frissen áttértek a legnagyobb fanatikusok. Keresztényebbek (vagy muszlimabbak, stb) akarnak lenni a születésüktől fogva keresztényeknél. Bizonyításvágy. Az inkvizíció pedig eredetileg más célt szolgált, mint ami lett belőle.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.07. 13:24:06

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:

Anémetek felszabadítóként fogadása csak a legelejénvolt. Miután kiderültek a németek szándékai, a többség számára Sztálin lett a kisebbik rossz Hitlerhez képest. Még nyugati orosz emigrá sok is mentek haza harcolni a nácik ellen.

plephyl 2014.02.07. 13:37:48

@inkvisitor: a holokausztot relativizálod? szégyelld magad. értsd meg, hogy annak ellenére, hogy rengeteg faji/vallási alapú népirtás volt a történelem során, azért az még sem kérdőjelezhető meg, hogy melyik volt a legnagyobb, legszörnyűbb és legpéldanélkülibb, amelyik ráadásul teljesen dokumentált és majdnem mind a 6 millió áldozat neve név szerint le van írva a yad vásem múzeumba. na jó csak 3,5, de az majdnem 6. Vagy menj el Ausviccba és meglátod, hogy ugyan már lecserélték a 3 millió áldozatos táblát 1,5 millióra, az még mindig 6 marad összesen, mert ez NEM matek kérdése. aki itt relativizál, az bűnöző a btk szerint és ez így is van jól.

Azazuma 2014.02.07. 13:47:10

"több mint 33 ezer zsidót lőttek bele a Kijev mellett található Babij Jar szurdokba."
Sirba visznek evvel a "lőttek belle" szóhasználattal. Mikor először hallottam, hogy belelőtték a zsidókat a pesti partról a dunába, - és véletlenűl sem tiszteletlenségből, vagy poénból- nagy, kerek szemekkel megkérdeztem, miből lőtték bele? Mert, erdélyi lévén, úgy mondanám, hogy lelőtték a dunaparton őket. De ti tudjátok...

inkvisitor 2014.02.07. 13:55:49

Relativizálja a halál. De nem szeretem az olyan hülyeségeket bemondókat, hogy olyan még nem történt. Igenis történ, sőt még nagyobbak is, de az azokat végrehajtókat nem győzték le röviddel utána. Ha érdekelnek hasonló nagyságrendű tömeggyilkosságok, keress rá a holodomor szó jelentésére. Vagy nézd meg a khmer csontkamrákat. Ott a lakosság 10% pusztult el, és még csak fel sem jegyezték a nevüket.
Esetleg a Lágerek nyilvántartását is meg lehetnek keresni. Vagy a Szovjetunió utódállama túl nagy falat?
A lényeg: a holokausztot azért fújják még mindig, mert ott elvesztették a háborút a németek.

moophlander 2014.02.07. 14:01:56

@plephyl: a 2014.02.07. 08:35:32 -est értékeltem! :)

Baloldali érték 2014.02.07. 14:09:13

Végre ma sem maradtunk ki a napi holokauszt-adagból.

inkvisitor 2014.02.07. 14:17:58

Az miért tagadás, ha kimondja valaki, nem csak ez a népirtás volt a 20. században?

Oscar Schmidt 2014.02.07. 14:37:43

Mindennapi holoszörnyülködésünket add meg nekünk ma!

randomuser1 2014.02.07. 14:47:13

@inkvisitor: mert a netes trollkodásnak van pár alapszabálya, az egyik legfontosabb, h semmiképp nem szabad érteni a témához amiben épp (lehetőleg sarkalatos) állást foglalsz. tehát ha történetesen történész vagy, vagy érdeklődszbármiféle témában vágó tudománnyal, ismered a módszereit, nézőpontokat, ne adj isten, olvastál is valamit -halott ember vagy a diskurzusban.
dőlj hátra és élvezd, ez itt a vebkettő, nem egy szakmai konferencia :)
a kommunizmus fekete könyvét olvastad? elég érdekes, pont azt boncolgatta számszerűen, h a holokauszt apróság volt a másik szocialista rezsim áldozatainak számához képest.
@Azazuma: mi ezt a kifejezést használjuk arra a munkafolyamatra, mikor valekit úgy lőnek le ellenőrzött körülmények közt, h lendületből bele is essen a sírba.
v.ö. belelőtték a meszesgödörbe (katinyi erdőben, oswiecimben, stb)

inkvisitor 2014.02.07. 14:53:08

@Emmanuel Goldstein: Akkor itt csak trollkodni szabad?

szép új világ... 2014.02.07. 15:00:46

1) Mindenekelőtt a szájakból kifolyó ocsmányság helyett Inkább tessenek fejet hajtani az áldozatok előtt értve, hogy minden népirtás borzalmas
2) Utána ne tessenek relativizálni, hogy de a Churchill is feláldozott embereket, meg a Sztalin is népirtott. Bizonyára. De ez nem ment egyetlen tömeggyilkost sem.
3) Harmadszor pedig értsük már meg, hogy korábban még nem történt kísérlet egyes népek, népcsoportok módszeres kiírtására. A zsidóság szerepét lehet értelmezni a történelemben, de azt nem, hogy ők áldozatai voltak ennek a módszerességnek (és ezt sem menti, hogy más nép vagy csoport is az volt) .
Tisztelet az áldozatoknak

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 15:04:33

@mojoking77: "Cserebe azert kerdezz mar ra legyszives a Japanokra a szenzaciosan liberalis, es megbocsato kinaiaknal, legy olyan jo.
Rogton megtapasztalod, hogy megsem annyira jofejek azok a kis sarga izek ott korulotted.
Rem relevans, es lathatoan okoskodo hozzaszolas, egy csoppet egy iranybol megvilagitva a dolgok valodi termeszetet..."

szóval szerinted a japánok, kínaiak kis sárga izék?
mocskos egy rasszista vagy, gyűlölködsz itt más rasszok ellen, akik neked semmit nem ártottak
tudod a japánok (a birodalom) is elkövettek sok mindent, a kínaiak ellen főleg, meg a kínaiak sem szentek, ezt mindenki tudja
a japánok hipokriták, a kínaiak pénzéhesek, ezt tudjuk, lehet továbblépni, megvannak a maga konzekvenciái, de ennyi, nem kényszerít senki, hogy köztük élj, barátkozz velük, viseld a gyászukat, nem mossák az emberek agyát naponta a médiában, nem kényszerítenek, hogy a saját fajtádat gyűlöld, magadnak árts, nem veszik el a gyászodat és teszik be helyette a sajátjukat, nem mantrázzák, amit a zsidók, hogy ők az áldozatok, ezentúl mindenki hozzájuk igazodjon

egyik nép sem akkora patkány népség, mint a tetűhintások, akik rákényszerítik a többi népre a holokauszt vallást, amiben mindenkinek hinnie kell, aki meg nem, azt eltüntetik, ellehetetlenítik
miután a zsidók kétezer éve kitalálták a másik nagy romboló vallást, a kereszténységet, ami százmilliók életét oltotta ki és megnyomorítja a keresztény világot, egy ámokfutó, beszívott zsidó rabbi agymenései (aki talán nem is élt, csak egy mesefigura, akit a zsidó rabbik szerkesztettek, ha meg élt, akkor egy olyan arc, akit a zsidók is kivetettek maguk közül, inkább más népeknél okozzon lelki bajokat a téveszméivel)
a zsidók köszönik jól megvannak a kapzsi, ókori, szemet szemért elven működő rasszista vallásukkal, csak a saját érdekeiket nézik
ehhez joguk is van, a japánok is rasszisták, minden nép az, a négerek is
de hát kinek kedvezzen az ember, ha nem a saját fajtájának?
a zsidók is ezt csinálják, ezzel nincs is baj, a baj az, hogy más népeknek megtiltják, hogy a saját érdekeiket képviseljék, kötelező beállni a sorba, terjesztik az ál-liberális ideológiát, meg mindent, amivel árthatnak, amivel gyengíthetik a többi népet
minden rendszerben a saját hasznukat lesik a mások kárára (bolsevizmus, "liberális" akármilyen ideológiák)

@pali923: igen? ha már így mentegeted a kommunista, bolsevik zsidókat, terrorlegényeket, akkor mondd már meg nekem, hogy a magyar zsidók közt, akik ugye lehetőséget kaptak az emancipációra, polgárosodásra, miért is volt annyi alávaló söpredék
csak hogy a Tanácsköztársaság vezetőinek és terroristáinak névsorát említsem
mert ha már az oroszországi zsidókat mentegeted, miszerint nekik joguk volt és nem is lehet a szemükre vetni, hogy tömegesen álltak be a CSEKA, NKVD soraiba, mert előtte volt pár pogrom... akkor mivel magyarázod a németországi, magyarországi és más helyeken élő zsidók beteges vonzódását a népirtásokért felelős bolsevik rendszerhez?
mert a német és osztrák-magyar zsidók nem orosz zsidók ám! polgárosodott, emancipált réteg
aztán az első adandó alkalommal rögtön beálltak mészárolni embereket, kiforgatni a világot a sarkaiból
és ezek után csoda, ha lengyelektől kezdve a németeken át a magyarokig nem sokan szimpatizáltak a zsidókkal?

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.07. 15:06:32

@szép új világ...:
"értsük már meg, hogy korábban még nem történt kísérlet egyes népek, népcsoportok módszeres kiírtására" - hazudsz
és persze a többi is hülyeség, amit írtál

randomuser1 2014.02.07. 15:13:36

@inkvisitor: ajánlatos, fennebb én is utaltam a golodomorra, de az nem olyan érdekes mint holobizniszelni egyet zsigerből :)
@szép új világ...: de, történt tömeges gyilkosság, faji, etnikai, filozófiai, társadalmi, egészen elvont és szubjektív motívumok mentén, hatalomvágyból. vörös fonálként húzódik végig az emberi történelemben, épp csak régebben nem volt elég kifinomult eszközünk ennek ipari léptékre emelésére. amúgy az megvan, h a náci koncentrációs táborok technológiája honann van?

Zakk (törölt) 2014.02.07. 15:21:45

@Nagykevély: beszéljünk a dél szláv háborúról is kicsit..és arra is kíváncsi lennék hogy szerinted a holland békefenntartók helyesen jártak e el..

inkvisitor 2014.02.07. 15:26:08

@szép új világ...: " Harmadszor pedig értsük már meg, hogy korábban még nem történt kísérlet egyes népek, népcsoportok módszeres kiírtására"
Röhög a vakbelem. A szabadság élharcosa, az USA szerinted mit csinált az őslakosokkal?
Vagy szerinted Dél-Koreában mért csapnak meg, ha kevered őket a Japánokkal?
Az Ausztrál kormány szerinted mit csinált az ottani őslakosokkal?
Fröcsögés helyett tanulj.
Leülhet. :)

pali923 2014.02.07. 15:34:58

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: El is olvasod, amire válaszolsz? Ha szerinted én bárkit mentegettem, akkor vagy nem olvastad el, vagy szövegértési problémákkal küzdesz. Fuss neki még egyszer!
Vagy megmagyarázzam? Joga senkinek nincs gazemberré meg tömeggyilkossá válni. De az oka meglehet rá. Olvasgassál pl. sorozatgyilkosokról: a legtöbbnek valamilyen gyerekkori szörnyű trauma van az életrajzában. Ezért lesz sorozatgyilkos. Ezt meg lehet érteni, de nem szabad elfogadni.
Így már érthető? Én ennél jobban nem tudom elmagyarázni, ezért is kár volt, de most már leírtam.

Shopping 2014.02.07. 16:17:11

"Ami a zsidó élet-, keresetmód káros befolyását illeti a többi lakosság erkölcseire, a részben magunk is vétkesek vagyunk, őrizetlenül hagyván az ország határait s a városokat a mindenünnen betolakodó zsidó ellen s befogadván őket, korcsmárostul és boltostul, mert jobban fizetnek, a nép közzé, amelyet megrontanak."
(Vörösmarty Mihály)

Shopping 2014.02.07. 16:17:44

"Amely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll."
(Kölcsey Ferenc)

Shopping 2014.02.07. 16:18:21

"Zsidó hivatalt nem viselhet. Jelenlétük országunkban nem kívánatos." (Szent László)

Shopping 2014.02.07. 16:18:52

"El fog jönni a perc, amelyben minden keresztény nemzet amely a zsidókkal együtt él, felismeri a kérdés lényegét: hogy megtűrje vagy kiutasítsa: számára élet vagy halál problémájává válik. A kérdés: egészség vagy folyamatos betegség, szociális béke, vagy örökké tartó sínylődés?" A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza.."
(Liszt Ferenc)

Shopping 2014.02.07. 16:20:52

egy név: Genrih Yagoda
Zsidó származású (orosz) aki 10 millió keresztény kiirtásáért felelős.
Történelmi tény, csak valamiért nem szeretnek róla beszélni...

mojoking77 2014.02.07. 17:24:40

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Mar megbocsass baratom, de te konkretan hulye vagy. Lehet ragozni barmerre, de ez nem valtoztat a tenyen. Es attol meg, hogy 3000 leuteses eposzokon keresztul magyarazod, csak unalmasabb lesz, de se nem okosabb, se nem hihetobb.
Faraszto, hogy el kell magyarazni, egy magat kvazi ertelmesnek tarto egyednek, hogy mirol is szolt a hozzaszolasom, de legyen, ne maradj itt ketsegek kozt.
A kinaiak azert szarnak magasrol a zsidokra-nacikra, mert semmilyen szemelyes tapasztalatuk nem volt veluk a vilaghaboru alatt.
Oket a Japanok vagtak eleg sokszor es eleg rondan haza (a sajat belso ellensegeik mellett), ezert gyulolik kb annyira oket, mint europaban a nacikat. Errol nyugodtan kerdezd meg valamelyik kinti kollegadat (mar ha szoba all egy is veled).
Az meg, hogy Europaban csak azert szitokszo a naci, mert elvesztettek a haborut, meg a nagy nemzetkozi zsido konspiracio, meg a tobbi..
Szelsojobbos demagog bullshit, olyan hulyeknek, akik meg el is hiszik.
Rasszizmus? Erosen mellenyultal baratom, az elmult 10 evben konnyen lehet, hogy tobb szemelyes tapasztalatom van a "diversity awareness" temaban, mint neked, meg nagyon hosszu idejig...

mojoking77 2014.02.07. 17:25:18

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Mar megbocsass baratom, de te konkretan hulye vagy. Lehet ragozni barmerre, de ez nem valtoztat a tenyen. Es attol meg, hogy 3000 leuteses eposzokon keresztul magyarazod, csak unalmasabb lesz, de se nem okosabb, se nem hihetobb.
Faraszto, hogy el kell magyarazni, egy magat kvazi ertelmesnek tarto egyednek, hogy mirol is szolt a hozzaszolasom, de legyen, ne maradj itt ketsegek kozt.
A kinaiak azert szarnak magasrol a zsidokra-nacikra, mert semmilyen szemelyes tapasztalatuk nem volt veluk a vilaghaboru alatt.
Oket a Japanok vagtak eleg sokszor es eleg rondan haza (a sajat belso ellensegeik mellett), ezert gyulolik kb annyira oket, mint europaban a nacikat. Errol nyugodtan kerdezd meg valamelyik kinti kollegadat (mar ha szoba all egy is veled).
Az meg, hogy Europaban csak azert szitokszo a naci, mert elvesztettek a haborut, meg a nagy nemzetkozi zsido konspiracio, meg a tobbi..
Szelsojobbos demagog bullshit, olyan hulyeknek, akik meg el is hiszik.
Rasszizmus? Erosen mellenyultal baratom, az elmult 10 evben konnyen lehet, hogy tobb szemelyes tapasztalatom van a "diversity awareness" temaban, mint neked, meg nagyon hosszu idejig...

Ez a Véleményem 2014.02.07. 19:18:45

Szomorú olvasni, hogy ennyi csökkent értelmi képességű, végtelenül ostoba, büdös náci van ebben az országban!

paráznabillegető 2014.02.07. 21:35:05

na.
dzsingisz kán mezopotámia meghódításakor komplett városokat írtott ki, csak mert túl sokáig (pár napig...) álltak ellent.
timur lenk sem piccsogot bagdad bevételekor, amit koponyapiramissal celebrált... mondjuk ezt a jó szokását számos város esetében megismételte.
mondjuk akkor nem etnikai alapon szelektáltak...

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.08. 08:43:47

@mojoking77: az, hogy diversity csak a zsido kezben levo media szemeben ertek onmagaban
te meg beszoptad melytorokra es meg buszke is vagy ra
az, hogy valaki mas, mint te, az nem ok a tiszteletre, elfogadasra
ezt csak a beteg nyugattal hitettek el, meg is van az eredmenye
a massag nem erdem, ennek megfeleloen nem erdemel semmi elismerest, unneplest, patyolgatast

ez is egy idiota kereszteny baromsagbol jon: ne itelkezz, mindenki egyenlo isten elott, felebarat stb.
ez is a zsidok altal kitalalt Jezus szovege
erdekes, a zsidok nem tettek ezt magukeva, igazuk is van a sajat szempontjukbol, meg annak is, aki erre azt mondja, hogy bullshit

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.08. 08:49:20

@szép új világ...: tisztelet az aldozatoknak?
akkor a nemet es magyar nepet tiszteld, ok vesztettek el a haborut

amugy meg ha az 1vh utan tiszteltek es nem megsemmisiteni akartak volna a veszteseket, akkor nincs masodik vh.
csak ez a nagy tisztelet olyan dolog, hogy mindenki csak koveteli, de senki sem adja meg
ilyen ez, nem kell csodalkozni
a neger bevandorlo is csak respectet kovetel, de nem ad, csak a pofaja nagy mindenkinek
tisztelet? azok szajkozzak, akik pont szarnak a kozepebe

calabria007 (törölt) 2014.02.09. 13:41:17

@mojoking77:

attól, hogy evolúciós barátunk a "zsidó = übermensch" klub lelkes híve még igaza lehet abban, hogy ménkű nagy kavarás van az __egész__ totalitárius topic kapcsán

javaslom az alábbi __tanulságos__ film megtekintését

The Soviet Story (2008) Documentary | History | War
www.youtube.com/watch?v=udMOkD_nJSM

calabria007 (törölt) 2014.02.09. 13:43:00

@mojoking77:

Ha pedig Kínával példálózol akkor ez is kötelező…
Mao's Great Famine HDTV great leap foward, history of china
www.youtube.com/watch?v=f-woaDniFQc

hisz cirka 40 millió halott kötődik hozzá…

calabria007 (törölt) 2014.02.09. 13:45:29

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:

hát igen, Napóleon is megérte a pénzét...

Napoleon Bonaparte, the French Führer
www.youtube.com/watch?v=j1Khf5r9SCk

calabria007 (törölt) 2014.02.09. 14:03:08

@csedársajt:

egy kissé tudatlan vagy...

tanmese a szomszédos Vajdaságból...

Ethnic Germans: A Forgotten Genocide
www.youtube.com/watch?v=23pNOPJt93s

még csak messzire se kellett menni...

mojoking77 2014.02.09. 15:15:45

@calabria007: Csak, hogy tegyuk helyre a dolgokat (bar nagyjabol ki lett vesezve meg penteken),
szellemileg fokozottan hatranyos helyzetu baratunk pedalozott Kinaval, miszerint o ott el, es ott senkit sem erdekelnek a nacik meg a zsidok, mert hogy ott mennyivel kulturaltabban kezelik az egeszet...

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.02.09. 16:41:30

@mojoking77: olvasd el, hogy mit írtam
leírtam, hogy Ázsiában az itteni népeknek a saját múltjuk a fontos, amiben sok véres esemény volt
véresebb, mint amit el tudsz képzelni és fel tudsz fogni
semmit nem írtam arról, hogy milyen kulturáltak, egyszerűen leszarhatják a holokausztot, mert van nekik más, a sajátjuk
hidd el, itt a zsidók annyiban érdekelnek valakit is, amennyiben pénzéhes, törtető és sikeres embereknek tekintik őket, akiktől ezt el kell tanulni
praktikusan állnak hozzájuk, nem hajlonganak előttük
Ázsiában leszarhatják a holokausztot szerencsére, nincs ilyen agymosásnak kitéve a lakosság
más fajta agymosás van, de holokauszt az nincs
nem kényszeríthetik őket arra, hogy egy idegen nép gyászát magukra vegyék, nincs rá semmi ok
senki nem köteles más gyászát viselni, mindenki a maga halottait sirassa, ne üzleteljen a saját gyászával
most pedig fejezd be a hazugságaid számba adását!

bontottcsirke 2014.08.14. 15:27:27

@orbánc_takarodj: Cz-vel. Náczi. Még ennyit se tudsz kisfiam?

bontottcsirke 2014.08.14. 15:28:59

@Ez a Véleményem: Náczi hányszor mondjam már. Cz-vel. És csak csökkentett értelmi képességűek. Szemben a komcsikkal, akik világítottak az értelemtől.
Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása